AUDIT MARKETINGOVÝCH PROCESOV

MARKETING PROCES AUDIT

vám poskytne odborné zhodnotenie marketingových procesov, zaužívaných v marketingovej praxi vašej spoločnosti. Či už sú spísané alebo nie, podrobíme ich krok po kroku detailnej analýze, identifikujeme slabé miesta a hrozby z nich vyplývajúce, navrhneme nevyhnutné úpravy, odporúčime ďalšie vylepšenia a tam, kde procesy absentujú, ich zadefinujeme tak, aby podporovali celofiremnú a súčasne marketingovú stratégiu, možnosti a kapacity vašej spoločnosti.

Prečo by som si mal urobiť audit marketingových procesov?

Aby business mohol rásť, je nevyhnutné, aby aj váš marketing išiel dopredu –⁠ a to aj cez efektívne marketingové procesy. Dobre nastavené marketingové procesy vychádzajú z toho najlepšieho z praxe, neustáleho vzdelávania sa a pravidelného používania jednotlivých procesov.

Ste si istý, že Váš marketing funguje ako hodinky?

  1. Kľúčové marketingové procesy máme efektívne zadefinované a podľa potreby ich aj aktualizujeme.
  2. Naše marketingové procesy nám skutočne pomáhajú v raste marketingovej efektivity.
  3. Dôverujem kolegom z marketingu, že pri nastavovaní procesov rozmýšľajú nad celofiremnou stratégiou a zohľadňujú potreby a ciele iných oddelení.
  4. Náš marketing dokáže identifikovať všetky podstatné zmeny na trhu a novinky zo strany konkurencie, ale aj zmeny správania sa našich zákazníkov a včas porozumiem ich novým potrebám.
  5. Spolu s ostatnými oddeleniami ako sales, produkt development a client servise, marketing vie definovať našu konkurenčnú výhodu a flexibilne pracovať s našimi Unique Selling Points.
  6. Naše procesy zavádzania produktových inovácií sú rýchle, efektívne, so silným ťahom na bránku.
  7. Každý v marketingovom tíme presne vie, čo je jeho úloha, aká je jeho kompetencia, ako sú nastavené marketingové a jeho osobné KPI’s.
  8. Tvorba marketingového plánu a rozpočtu je u nás rokmi vyladený proces, ktorý je vždy pripravovaný v línii celofiremného plánu a schválený je v dostatočnom predstihu pred začiatkom nášho roka.
  9. Procesy sú nastavené tak, že plán a rozpočty dokážeme aktualizovať na kvartálnej báze, prípadne flexibilne, ak je to nevyhnutné.

Ak ste minimálne pri 3 z 9 vyjadrení vyjadrili nesúhlas, je tu pádny dôvod pre audit marketingových procesov.

Ako rýchlo nám viete zauditovať marketingový proces?

Audit marketingový proces, vrátane detailných odporúčaní, je časovo pomerne náročný proces, ktorý pozostáva z niekoľkých fáz a vyžaduje potrebnú viackolovú interakciu s klientom. Reálne sa však dá zvládnuť v priebehu 4-6 pracovných týždňov.

Aký je rozsah služby Audit marketingových procesov?

Rozsah služby je ovplyvnený jej náročnosťou; spravidla je od 150 do 250 hodín.

V prípade potreby Vám radi zostavíme komplexný návrh auditu.